Let's get undressed

Tjo katt läget då?
Med mig är det väl ok, har haft ont i halva ansiktet o huvudet i typ två dagar nu börjar seriously undra vadfan det handlar om. Men det är säkert inget allvarligt! I hope!

Är iaf på landet i helgen, skönt att få komma hit och slappna av lite o bara chilla. Inte askul väder dock men ganska mysigt ändå faktiskt. Har varit med min babe, saknat henne i veckan. Blir så ibland.
Ska nog träffas senare också annars händer det inte så mycket atm. Jobbar minst nästa vecka också fortfarande jävligt oklart hur många veckor jag egentligen ska jobba, sjukt irriterande -.-

Pratade även med lilla ewster förut, saknar henne också som tusan! Vettefan vad det är med mig nuförtiden men kan typ inte vara ensam långa stunder och måste träffa mina vänner ofta annars blir jag ledsen i ögat. Det kanske bara är en period just nu vad vet jag.

See ya!
PussL





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar