random

 
Hejhej! Idag har jag bara legat i sängen, de enda gångerna jag tog mig därifrån var när jag skulle gå på toan för att sedan däcka i sängen igen. Blev nog smittad av linda i helgen, hoppas det går över snabbt bara! Tog mig upp ur sängen nu på kvällen för att ta en promenix med bells och hundarna här i Brunnsäng, så allt för lat har jag inte varit. Bjuder på några bilder från de senaste dagarna i en väldans konstig ordning men jag pallar inte fixa det. Nu ska jag fortsätta kolla på OITNB, är på avsnitt 11 av 13 på säsong 2 och åååh vad bra det är!! Det som suger är att säsong 2 nyss kom ut vilket innebär att man lär få vänta tills nästa sommar på en ny säsong, suuuuck. Aja, ny vecka i morgon, vet att vissa av er har jobb att gå till nu på vardagarna så work it babes. Vädret suger ändå så ni går iallafall inte miste om en bränna iaf :)) men håller tummarna för att man ska kunna ligga ute och sola någon gång under denna vecka. I really need it. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar