Snapshots

Hejhej bloggen! Nu har nog de festa av oss fått sommarlov eller tagit studenten. Hur jävla härligt är inte det? Jag orkar inte skriva men lägger upp några bilder från de senaste dagarna, det som saknas på bild är mina och belindas macarons och osminkade bilder när vi solar sover i solen med hennes bror som visar rumpan i bakgrunden. Oj vad ni missar saker egentligen! Men allt kan man inte dela med sig av, whatever ska sminka mig nu och sedan träffa bells för lite shopping, känner jag oss rätt lär det bli en och annan vanilj latte också! Har ni inte smakat det så får ni förfan ta er till närmsta espresso house och köpa en el grande vanilios lattos, you wont regret it! Undrar hur många av er som ba: wow evelina stavade faktiskt rätt på espresso house!! För jag säger alltid EXpresso. Men aaaaaja orkade ju inte skriva justejuste, ha det gött boys and görls. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar