Such a bad ass bitch

Idag har jag inte gjort någonting. Var uppe i bra tid först men efter min lilla lyxfrulle däckade jag i soffan till kl tre, lite halvkul med en 5 timmars powernap typ. Nej men sen har jag varit ute med hunden och sen skjutit lite med pickadollen, varnar er för brutala tönt bilder, kände mig jätte cool när jag stod där men verkligheten på bild visar en annan femma. Efter några försök fick jag iallafall in nån träff på både 8an och 9an, men de flesta hamnade typ vid 3-5... Whatevuuuuurh, nu ska jag duscha och spraya mig med brun utan sol, har längtat efter att få vara lite brun, även fast det inte är the real shit, och linda, jag gör det även för att jag är så duktig på att få det jämt utan några som heslt fläckar :):):) 
 
Im gonna kill you muthafukkah / eller inte 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar