Blir så trött

Okej nu blir jag förbannad. Folk aka mina vänner kan liksom sluta säga att jag skolkar osv, att jag inte går för Emma inte är där osvosvosv.
Ingen, verkligen ingen, fattar vilken satans struggle det är för mig att gå till skolan. Skulle inte spela någon roll om jag hade 30 tusen vänner jag kunde vara med och aldrig behövde vara själv. Det är så jobbigt för mig av olika jävla anledningar och ingen förstår det så sluta liksom hitta på egna sanningar. 
Blir så trött
Har jag en deppdag är det för det första ingen jävla mening för mig att gå till skolan för jag lär ändå bara vara otrevlig mot folk och inte lära mig ett jävla piss och då kan jag lika gärna skita it.
För det andra ser jag ingen anledning att gå om jag är deppig, tycker det är betydligt mycket viktigare att jobba på sin egen hälsa och välmående än att släpa sig till en äcklig institution med äckliga människor som bara får en att må ännu sämre.
Så tack för mig


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar