Dan före dan före..

Nää bara dagen före för imorgon är det fredag igen!! Sing hallelujah!
Vet faktiskt inte vad jag ska göra imorgon, eller jo skola på förmiddagen (slutar as tidigt) sen ska jag träffa Linnéa en stund, va skit länge sen jag träffade henne! Sen på kvällen skulle jag varit med ewe men hon verkar ha tröttnat på mig (svara på kik?????)
Haha nejmen som den knegarkvinna hon är så är hon atm och drar in cashen till familjen, lisom vad ska vi annars leva på.
Sen på lördag äre partyyyy men mer om det en annan dag.
Nu ska jag sova för jag är jätte trött, don't know why. Plus att jag har ont i ryggen så jag typ inte ens kan andas, woooop.
Nämen förutom det så är livet bra just nu.
Hoppas på sol imorgon igen så man kan få vara glad ännu en dag haha :D
Puss natti
Linda♥

Lol vet inte varför men skrattade så jag dog åt den här





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar