Finns ingenting som kan trycka ner mig

Nope för det är sooool och heeeelg och vi hade inga lektioner idag :D Så just nnu sitter jag hemma hos emmpsi lol, har tjockat i oss massa onödigt och kollat typ en kvart på trettio dåliga filmer haha.
Får skjuts hem sen så ska jag förhoppningsvis träffa Linnéa som jag skrev igår och sen vidare mot casa Karlsson!
 
Imorgon är det partyyyy, ska med Frida och Matilda på Alices pojkväns fest, tror det är för att han har fyllt år haha, rär inte så insatt men kul ska det bli iaf!
Plus att min förkyldning tyyyyp är borta, så det kunde ju inte vara bättre!
Vet inte vad mer jag ska skriva, är bara så jävla glad just idag :D
 
Ha en bra helg vänner!
PussL 
 
Btw lyssna in den här listan innan fest, man blir sååå taggad!
Eller på festen också, jag är inte kräsen så


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar