Håll ut vänner

Började skriva det här igår såå fortsätter väl på det helt enkelt.
Ja håll ut hörrni! Helg om typ en dag, ska bli så fruktansvärt skönt. 
Ska till landet i helgen med familjen, mår så himla bra där. Typ enda stället jag helt kan slappna av och bara vara mig själv, eller ja i skåne också. Usch vad jag saknar skåne och sommar.. Jaja snart så!
Tror dessutom tyvärr att jag är på  väg att bli sjuk också, fryser typ konstant (inte lik mig haha) och känner mig jättettrött hela tiden.. Äsch det blir väl bra med helg då så jag får vila upp mig.
 
Annars då? Jo skolan är skit som vanligt, eller ja ännu mer skit än vanligt men det orkar jag inte gå in på. Studenten om typ 90 dagar, kunde inte varit mer lägligt!!
 
Jaaaa idag är det ju då fredag, sååå skönt. Är hemme från skolan idag, kände mig inte alls bra imorse varken fysiskt eller psykiskt så bestämde mig för att stanna hemma och ta det lugnt, plus att vi typ inte hade några viktiga lektioner så jag pluggar hemma istället.
Om någon timme ska jag börja dra mig mot stationen eftersom jag ska ha min "sånglektion" med min körledare, hade väl egentligen varit smartare att inte gå på den med tanke på ur jag mår men vi har försökt hitta ett datum så länge så jag orkar inte ändra igen.
Igår övningskörde jag i någon timma, gick faktiskt bra! Blev astaggad på att köra efter att jag var och körde halkbana typ halva onsdagen, vilket förövrigt var typ en av de roligaste grejerna jag gjort! Såååå kul!
 
Pratade om att jag skulle köra ut till landet idag men vi får se hur det blir med det eftersom både min lillebror och vår kusin är med, haha man behöver ju inte riskera fler liv än nödvändigt.
Måste gå ner och käka och sen börja fixa mig såå byyyye
Bloggar när jag kan.. isch
PussL
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar