hamburgare utan ost

Tjena tjena vänner!
Dagen har varit fett chill, började vid 12 och hade en "lotta-lektion" vilket betyder 3 timmar med chillgrejer. Vi jobbade lite först, sen kom vi överens om att eftersom det var vårväder ute så gick vi alla ner till rönninge centrum och köpte glass och stekte i solen. Min andra officiella glass för i år! Den första åt jag igår :D Annars har jag precis kommit hem från jobbet och ska snart gå och lägga mig. I morgon är det fredaaaag och det tycker jag är jätte bra! 
 
Haha btw, dagens pin: "EN HAMBURGARE UTAN OST!!" 10 min senare
"Oh shit, en hamburgare är väl atuomatiskt utan ost? Varför skulle det annars finnas en cheeseburgare???"
Förlåt att det dröjde, smaklig måltid. #nollkoll #ellerbarastressad #ellerbarany #ingenvet
Bra där Evelina!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar