If today was your last day

Känns lite bättre nu efter att jag bara fått göra vad jag velat ochmått bra av idag, va ute och sprang i typ 45 minuter. Eller ja sprang ju såklart inte helahela tiden eftersom jag är sjukt otränad, man måte ju börja någonstans liksom. Men det kändees iaf jättebra.
Har även pluggat lite, med betoning på lite lol. 
 
Insåg även att jag har körlektion på tisdag morgon, knaaaaas. Haha har inte haft tid att öva på något av det hon sa att jag skulle öva på. Jaja får väl försöka hinna med det i helgen antar jag! 
Nästa vecka är fullspäckad, har somsagt körlektion på tisdag och sen på kvällen ska jag på in första studentskiva. det är Emmas kompis studentskiva, tror den är på Pure. De har temat "Jag kom precis ifrån.." så aa man kan väl vara i princip vad som helst. Jag och Emma ska nog komma som, Jag komprecis ifrån semestern, det är ju ganska enkelt, bara att slänga på sig ett par solbrillor typ haha.
Jaja sen är vi iaf lediga på onsdagen, sen skola på torsdagen, SABET-kväll på eftermiddagen/kvällen då vi ska redovisa våra gymnasiearbeten..streeeesss. Aja efter den ska iaf jag och Linnéa på en tjej från våran gamla klass studentskiva, ska bli superkul!
 
Oj nu gör min mage uppror, har typ inte ätit något idag så får väl ta och göra något.
Hare braaaaaaaa
 
PussL
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar