In progress

Hey you guuuuyyyyssss
Som ni ser har vi gjort om designen lite och den är still under progress sååå hang with us.
Är hos ewe, kik-konversationen är som ni kanske har listat ut, från tidigare idag när jag skulle åka till Rönninge för att möta upp fröken efter skolan. Lol det gick braaaaa, jaja hittade varandra gjorde vi iaf efter mycket om och men. Så fick jag äntligen träffa lilla vovvsingen, aasssåååååå dör sötdöden x1000000. Ska fan köpa en hund sekunden jag flyttar hemifrån, fy för min familjs allergier, plus min egen haha.
Aja ska försöka hitta en representabel bild på oss båda, har försökt i typ 4 timmar. Inte det lättaste ska jag säga..
Bloggas lateerrrr
PussL
Kolla bara... KOLLA!!!!!!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar