Kvarlämnad

Ja nu har jag varit och vinkat av Emma vid tåget (inte riktigt men nästan), hon ska ut på nya äventyr och ha kul och stoja runt utan mig i typ ett år. Lämnar kvar mig helt ensam och övergiven i skolan.. Jaja det ska jag väl klara av!
 
Mår inte så bra, ser typ ut som ett spöke och har mått illa och haft ont i huvudet hela dagen. Börjar seriöst tro att det är något fel på min hjärna eller något, kan iaf inte vara bra att gå runt o ha ont i huvudet hela tiden..
Mår inte så bra psykiskt heller men det behöver vi ju inte gå in på.
 
Igår var iaf jag Emma och Ewe i stan och kollade på masker osv till olika stundentskivor, fick lite klarhet i vad jag skulle vara och Emma fick med sig massa viktigt hem till hennes utklädnader.
Sen drog jag och Ewe hem hit, skulle egentligen kollat på film men började istället kolla på smink och hår tutorials för Marilyn Monroe. Juste vet inte ens om jag berättat det men på min klass skiva har vi filmtema så då ska jag klä ut mig till Marilyn Monroe, mamma och jag ska tom sy en egen klänning. Det ni!
Jaja efter att ha kollat på de videorna ett tag så bestämde vi att vi skulle testa sminkningen och håret eftersom världens bästa ewe ska hjälpa mig med det innan skivan!
Grym ä hon också!!! Sååå glad :D
Blev asbra igår och lär ju bli ännu bättre nästa gång när hon vet exakt hur hon ska göra osv!
Ser fram emot det som tusan!
Ewe har de flesta bra bilderna så hon kan ju få lägga upp de om hon känner fört!
 
Höres babes!
PussL
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar