Ledig en torsdag som denna

Ja så som rubriken lyder så har jag alltså varit ledig idag, pågrund av att vi var iväg på UF-mässan i Älvsjö i tisdags eftersom jag går ekonomi var det obligatoriskt att vara där så vi fick alltså kompensationsledigt idag. Tyckte det var bra och nyttigt att gå på mässan, fick en tydligare bild av vad det är vi ska göra om nått år, vad som säljer och hur man ska marknadsföra på bästa sätt så att säga. Dessutom träffade jag några baaaabes som Viktor Frisk, PH-Thobias och PH-Aina där så det var ju lite kul haha. 
 
Idag vaknade jag upp hos Jossan och vi började morgonen med lite vofflor! SÅ himla gott, snacka om att vi hade matkoma efteråt. Så vi körde ett litet fyspass innan jag åkte hem till Södertälje igen. Har kikat på top model och har precis käkat middag, Tikka Masala (stavning?) och det var uuuunderbart gott. I morgon är det fredag vänner? Har ni några roliga planer? ;)
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar