Måndaaaaag

Nä tisdag men måndag typ, iaf för mig. Va ledig igår och tur va väl det med tanke på hur jag mådde efter helgens bravader haha, va ju då på hemmafest i lördags med Frida och Matilda som jag skrev tidigare. Jag söp väl till lite onödigt mycket kan jag känna så här i efterhand, gillar ju inte riktigt hemmafester och trodde väl typ att det skulle hjälpa med 1000000 promille i blodet. Vilket det definitivt inte gjorde lol.
Vet faktiskt inte hur många personer från min skola jag gjorde bort mig för, hur många gånger jag halvdäckade lite överallt eller hur många gånger jag typ ramlade innan vi tillslut begav oss hemåt, men många var det iaf.
Är inte alls stolt över mig själv haha, för att censurera hemfärden lite kan jag väl helt enkelt bara säga att allt maginnehåll kom upp ex antal gånger. Ur munnen då asså.
Haha uuuusch
Aja ni fattar, låg då alltså till sängs heeela långa söndagen, somnade vid 16 och sov sedan till 09 igår. Sov alltså typ nästan ett helt dygn. Eller okej inte riktigt men iaf vääääldigt länge vilket helt klart behövdes. 
Till råga på allt har även min jävla förkyldning som höll på att bli bättre blivit sämre igen, antagligen av att jag gick på festen.
 
Nog om helgen, idag var jag i skolan. Lika värdelöst som vanligt typ förutom att jag och Emma iaf fick lite gjort hah. Nejmen vi har ju studiedag så vi har typ gjort värsta listan på allt som vi måste göra imorgon, så vi ska alltså bara sitta och råplugga hela dagen. Det är ju inte vår starkaste gren kanske men tror det blir 1000 gånger roligare om vi två sitter tillsammans hemma hos någon och jobbar och får göra lite som vi vill än om vi sitter i skolan och piskas av lärarna. Så hoppas på en produktiv dag imorgon för det behövs verkligen. Alltså verkligen.
 
Har även börjat kolla ordentligt på studentklänning osv och tror att jag kan ha hittat den rätta! Finally :D
Det är ju trots allt ändå bara 79 ynka dagar kvar!!!!
Alltså hallelujah!!
Okej u blev det här vääldigt långt, känns som att jag har massa att skriva om men får väl spara mig lite.
Ha det bäst!
PussL
här kommer lite ocharmiga bilder från helgen lol
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar