Mondaaay

Hej på er!

Sååå nu är vi tillbaka på måndag och skola, hoppas alla har haft det bra under lovet och helgen. Man får tänka att det snart är påsklov och efter påsklovet vet tillochmed lärarna att inte mycket blir gjort innan det blir sommarlov. Så de lägger allt nu de här veckorna, men vi får kämpa vänner, som de vikingar vi är. Har rätt mycket som händer den här veckan, superroliga saker och saker som är mindre roliga och som bara stressar en innan det av avbockat på "to do-listan". Idag var det iallafall rätt chill men är ändå väldigt trött, nästan utmattad. Har flängt runt och städat, plockat, ätit, flängt runt på stan och åkt till olika butiker, hit och dit och tillslut krashade jag i sängen och sov i nån timme. Välbehövt! Är fortfarande inte klar men har kommit rätt långt så resten orkar jag göra i morgon. Som jag säkert uttryckt mig nästan varje dag efter måndagar så är tisdagar min absoluta, solklara, hat-dag. Men det ska väl gå an. Måste bara se till att göra klart franskaläxan nu ikväll, tänker inte bli underkänd när det bara är några veckor kvar. Såååå vi krigar. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar