My dearest

Som jag skriver gång på gång så har Gud, eller någon annan underbar människa, skickat mig de bästa vännerna man kan önska sig. 
Och detta är dedicated tooooo ingen mindre än Emma Vågen Lilja..
Haha nä men skämt åsido, Emma är nog tyyp en av de skönaste människor jag träffat.
I början var hon lite svår, och det vet hon ;) men nuuu när jag känner na så är det så kul så kul så
 
Haha gud vad oseriöst det låter, men jag har henne tjattrandes här i örat och det bli ju lite svårt att koncentrera sig då. SÅ SKYLL SIG SJÄÄLV EMMA
 
Nejmen okej serious nu, utan Emma hade jag aldrigaldrigaldrig klarat av skolan ens en endaste sekund, och hon är världens härligaste goaste Emma. Hon kan få mig riktigt jävla förbannad ibland men få mig superglad lika fort, hon kan även gå mig på nerverna som ingen annan. Haha antar att det är både positit och negativt, men när man tänker tillbaka på allt som vi faktiskt gått igenom tillsammans på så himla kort tid så är det mesta oerhört positivt. 
 
Vi har faktiskt pratat en del om just det, att vi har gått igenom så himla mycket under en så sjukt kort tid, vilket är sjuukt underbart. 
Okej vet faktiskt inte vad jag ska skriva för jag hoppas att hon vet hur mycket hon betyder för mig ändå, älskar den tjejen något otrooligt och hoppas att det är en vän jag får behålla livet ut för henne klarar jag mig inte utan!
 
Älskar dig emmpsi <3
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar