Sjuk

Idag vaknade jag upp, fixade mig, åt osv. Sen insåg att nej fan heller, jag tänker inte gå till skolan när jag inte mår bra. Så jag ringde och sjukanmälde mig. 
Asså egentligen står ju sjukanmälan för så jävla många saker, det kan ju knappast finnas någon jävla oskriven regel som säger att man bara har rätt att sjukanmäla sig om man har influensa eller ett brutet ben.
Jaja jag anser iaf att jag är sjuk idag så jag är hemma, hade tänkt snöra på mig springskorna senare och ta en tur. Va ett tag sedan jag tränade men vill verkligen komma igång igen, hade en period när jag tränade minst 4 gånger i veckan och mådde så mycket bättre då så vill gärna få igång den vanan igen.
 
Annars då? Jo livet är ungefär lika jobbigt som vanligt, nej okej nu ska vi inte vara såna men det går helt enkelt i vågor och just nu är det en jävla dal. 
Tror jag behöver sol och värme asap annars kommer jag gräva ned mig. Asså for real.
 
Måste ringa jobbet också, skulle ju gått på introduktion förra veckan men blev ju sjuk och då sa han att han skulle återkomma men det har han ju då inte gjort så jag får väl ta saken i egna händer. Suck..
 
Ha en bra dag!
PussL
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar