Snapshots från veckan

Tjena tjena!
 
Bloggningen från min sida har varit kass, I know! Faktiskt så har jag ingen bra anledning till att inte ha bloggat då det har hänt väldigt mycket, speciellt förra veckan och att jag har varit på rätt så bra humör! Så det är ju en nice att ha en sån anledning bakom det hehe. Nej men som sagt, förra veckan var väldigt bra för min del. Vi i min familj var iväg till en hundkennel på lördagen efter att jag hade ridit. Vi kom hem som hundägare och åkte och hämtade honom på onsdagen! Så på onsdag har vår lille valp bott hos oss i en vecka, och jag tycker att det har gått finemang! Han har redan hunnit träffa sin halv brorsa Zacke som my lovley friend Belinda har. Sen har jag börjat jobba också, fick jobbet för ett tag sen men nu har jag alltså börjat jobba och har gjort det i 3 dagar, tycker det också går bra men det är så himla mycket intryck och annat att ta in under varje pass. Dock är det väldigt kul att det är några av de som jobbar där som man känner igen, som martina och några andra. Så det är ju kuuuul :)) Ja det var väl de två stora händelserna som var under förra veckan, sen har det hänt en massa vardagliga roligheter också men det behöver jag inte gå in på. I morgon har jag utvecklingssamtal men förövrigt är jag ledig från skolan! Så skööööönt, att det blev på en tisdag är ju bara för underbaaaart. Nej men wish me good luck, i morgon blir jag och B negros, förhoppningsvis :))))
 
Lite snapshots på det då. Mycket bilder på valpis, Gizmo heter han :))
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar