Snart så!

tänkte ta och blogga om lovet+helgen men datorn är jätteseg eftersom jag för över massa grejer från mobilen samtidigt! Men bloggar så fort jag kan.
Ja och när jag ändå håller på kan jag berätta att jag håller på med ett litet experiment, nämligen att bleka min ena framtand. Ni som känner mig vet ju att jag har en medfödd gul prcik där som iaf jag tycker ser lite obehaglig ut, iaf så sa tandläkaren att vi kunde testa att bleka alla tänderna för 3000 spänn för att försöka att få bort den men det var ändå ingen garanti. Så för mig som har para knas typ hela tiiiiin så kändes det som ett bättre alternativ att försöka göra det hemma själv typ gratis. Så vi får se om det blir någon skillnad, det tar bara 30 minuter om dagen i 5-7 dagar och det här är bara andra dagen så får se om det blir någon skillnad.
Och blir det inte det så gör det absolut ingenting, har liksom växt med den så den är jag nu
Lol lät askonstigt men ni fattar
Hörs!
PussL
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar