Söndags-ångest

Heeeeeeej!
Har inte haft den kända åkomman söndagsånget på flera veckor men idag slog den allt till. Eller ja lite iaf, har så himla mycket att göra i skolan nu vilket resulterar i att jag gör ännu mindre än jag brukar. Haha typ mitt sätt att hantera stres, och även fast jag inte gör något är jag typ sönderstressad..hmmmm
 
Aja annars är allt prima liv, förutom att plånboken är ihålig och jag har världens träningsvärk från allt arbete jag utfört i helgen. Har nämligen byggt en bigass "vedbod" till all ved som har och ska klyvas, är sååå trött i hela kroppen. Fast det är ganska skönt, liksom så man vet att man gjort något och inte bara legat på latsidan en hel helg.
 
Skola imorgon igen, såg att det eventuellt skulle bli snö imorgon?? Nej tack sug av mig och ta livet av dig själv. Tack. Orkar inte.
Whatever lär bli en bra dag trots måndag och hot om snö för Emmster is back in town och vi har såå mycket catching up to do.
Juste sen är ju första skivan på tisdag så får väl se fram emot den, även fast den kanske suger så vet jag iaf att jag kommer ha kul för det har jag då alltid med mitt lilla troll haha :D
 
Måste sova nu, mindfuck med klockan btw är osäker på vilka som är omställda och rätt och vilka som inte är det. Får väl se om jag kommer upp rätt tid imorgon haha
Natti på er
PussL 
 
HAHAHAHAHAHA
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar