Söndags morgon

Tjena bloggisen!
 
Idag tog jag sovmorgon och gick inte upp försän vid tjugo i elva. Så skönt! Min lille vovve är tröttare än mig på morgonen och vi ligger och myser när vi vaknat innan vi går upp. Det är dock jag som tillslut får ta tummen ur och resa mig upp, han ligger gärna kvar haha. Gick ut med honom efter det och har tagit en lååång frukost med pappa som sällskap som spelar lite på gitarren, typsik söndagsmorgon ala Karlssons. Kikar lite på skor på alla möjliga hemsidor och har hittat mina favoriter som jag bara måååste ha, dock har jag inte hittat dom någonstans i min storlek än :(. Det är finfint väder ute idag så ska ta och ge mig ut en stund innan jag måste städa lite här hemma och antagligen försöka plugga lite också. Önskar er en härlig söndag och hoppas att linda med flera inte är allt för bakis idag! ;)))))
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar