Va i helvete

Assååå?? Vadfan är grejen med vädret? Trodde det äntligen var dags för vår och sommar men tji fick jag. 
Inte mycket att göra åt.. Men jag känner ju liksom kom inte här och kom vintern, det är liksom typ ett halvår försent.
 
Aja idag var jag ju då iaf hos Emma och skulle plugga, vi var faktiskt jätteduktiga hela förmiddagen och även lite efter lunch men sedan tog Pretty Little Liars säsongsfinal andan ur oss så vi var oförmögna att fortsätta hihi
Åkte sen iaf hem i snöstormen, det bästa av all var ju att jag tog mina adidas-sneakers imorse eftersom det typ var vår så fick ju ångra det beslutet 1000 gånger om när jag halkandes tog mig hemåt. 
Hem kom jag iaf och nu sitter jag här med tända ljus i sängen och myser, helt fel är det ändå inte med mörker och kyla men när man ska ut i det... usch.
Till råga på allt börjar vi dessutom 8 imorgon så måste upp typ 6 -.-
Jajaaaa whatever, känner mig faktiskt ändå ganska satisfied även fast vädret och massa annat är skit, ganska nöjd med livet just nu helt enkelt :)
 
Snart helg också woop! Ska till landet och bara chilla, ska bli så skönt. Hoppas de inte ringer från jobbet eller något och säger att jag ska komma in i helgen haha, behöver verkligen bara en lugn helg sen kan stressen få starta.
Hörs!
PussL
Hade ju inte sagt nej till det här nu liksom...
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar