Yeeeeees

Och så var det måndag igen! Kom hem från skolan för ett tag sedan, från och med nu börjar vi 13 på måndagar pga ett nytt schema, både bra och dåligt. Nu sitter jag och bara chillar, väntar på att kaffet ska bli klart samtidigt som jag överför massa bilder och videos från mobilen till datorn. Det behövs kan jag säga! Måste bara tala om att det är inte försän NU som jag upptäckt hur man ska göra för att föra över från min mobil till datorn haha. Och hur länge har jag haft min mobil? En dag? En vecka? Max en månad? Nej. Ett år. Om inte mer. Gissa hur jag har gått tillväga för att skicka några bilder ändå? Jo tack vare facebook chatten med mig själv :)))))))))))) Intelligent jag vet. Men nu (efter en hel del googlande) så visade det sig vara enklare än enklast så nu ska det fanemej bli gjort, på riktigt!
Några gamla bilder på det dåååå
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar