tgif

Japp nu är dagen kommen, som jag har längtat. Hahah eller inte, men alla andra gör ju det så får väl ta å hänga på den trenden.Nejmen det är faktiskt skönt med helg, är sjukt festsugen så ville först typ gå ut eller nåt i helgen men sen hörde jag att Frida skulle till landet så bestämde mig för att åka dit och bara ta det lugnt i helgen. Det blir nog med fest i framtiden som det är!
Fick även reda på att jag ska jobba tre pass nästa vecka, känns bra. Plus att det är mitt i veckan så slipper jobba helg vilket är ganska skönt för det suger att jobba när alla andra typ är lediga..
Aja cash is king så tackar ju inte nej precis haha.'
Förövrigt var ewe här hela kvällen igår,lagade mat och hade oss sen va det frisörsalong som gällde, skulle färga håret typ ljusblont eftersom det i teorin lät skitsnyggt att ha det till frisyren jag har nu. Blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig men med lite silverschampoo och en tripp till frisören inom en snar framtid ska det nog också ordna upp sig!
 
Förövrigt igen haha, är jjag så jävla trött på denn gråa trista jävla vardag, gaaah vill iväg. Behöver inte ens vara långt, bara något annorlunda liksom! Funtar på att boka in en resa till Skåne, förhoppningsvis snart. Saknar alla där nere, och mina bebisar :(
Så hoppas på det, sen har vi ju ett tag pratat om att åka till Ullared eller nåt sånt på en liten roadtrip, vore kul om det blev av! Känns som att typ det alltid bara blir massa snack om att ååh vi ååste göra det och åh va kul att göra si och så, men ändå gör man fan inget. Aja det ska det bli ändring på!
 
Ska åka hemifrån om typ en timme eller något, Linus har badminton till halv fucking åtta (en fredag, seriously?!?!) så erbjöd mig iaf att vara hemma och vänta på honom så mamma o pappa drog för typ en timme sen så åker vi ut senare..
Ganska skönt ändå, kolla lite serier och chilla några hours innan det bär av igen.
 
Btw har fastnat för en ny serie haha som vanligt, Bones heter den är faktiskt riktigt bra!
Haha aja ha en bra helg you guys!
PussL
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar