Long time no see

Guyyyyssss. Va typ ett sekel sen jag bloggade så tänkte att det är nog fanimej dags nu asså!
Som ni probably redan vet tog jag körkort för en sisådär två veckor sen, fick även jobb 6 dagar efter! Alltså både lappen o jobb inom en vecka, inte illa pinkat i must say.
 
Jaha så vad har jag haft för mig då, igår köpte jag en ny jacka. Är skitnöjd faktiskt, och det sved inte ens till så mycket i plånkan! Det tackar vi för!
Idag var jag på intro/kassakurs på mitt jobb dåråå, som faktiskt är på Stockholmsmässan på Mässrestauranger som det så fint heter. Kommer jobba på café vilket jag är supermegahappy över eftersom det liksom va en 50/50 chans att hamna på café eller på hamburgerrestaurangen där, vilket jag inte ville. Känner liksom att jag har klarat av min hamburgerrestaurangs-karriär för resten av livet haha.
Nejmen det kändes ganska bra idag iaf, har skitsköna chefer och alla där verkar överhuvudtaget väldigt snälla och trevliga, dock är mässan ett asmegastort ställe så lär inte hitta för fem jävla öre, kommer nog behöva tatuera in en karta på handen :))))))
okey nu ska vi ha en positive attitude, det kommer säkert gå hur bra som helst, mycket att hålla reda på i kassan och det kring de men vafasen värre saker har man väl klarat av?!
Börjar den 3e oktober alltså om typ en vecka sen jobbar jag den 4e också, sen får vi se. Är alltså inget heltidsjobb precis så ska söka lite andra liknande jobb och så och hoppas på det :)
Nu äre bara att dra in cash som gäller så jag kan få resa, festa, flytta osv som man ska som ungdom haha! KBK liks.
 
Här kommer lite pics
PussL
 
 
 
Gla tjej med både körkort och jobb ( btw har inte rakat håret gjorde bara en liten fläta, med betoning på liten) Som ni kan se i bilden nedanför
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar