#minresaräknas

Hejhejhallåååå
Va precis ute å sprang, wtf tänker ni nu. Men jaa that's right haha, jag och pappa började med nån slags diet förra veckan och även fast jag inte är jätestrikt med den vill jag iaf försöka äta lite mindre och framförallt nyttigare, har ju blivit en del godis och annan skit under sommaren så det är time for a change känner jag. 
Vet inte huur många år jag har sagt "till den här sommaren ska jag fan ha en kropp som jag tycker är snygg och är stolt över att visa upp", men har det någonsin hänt? Svar nej
Men sen tänkte jag att nu när jag ändå inte gör något speciellt under dagarna kan jag väl lika gärna köra liksom, plus att min astma har blivit ganska asdålig under det här året och jag vet att den skulle bli  så mycket bättre om jag börjar träna upp min kondis och ta hand om mig själv så what the heck let's do it liksom. 
Så nu ska jag försöka ta en promenad minst typ en gång per dag, och börja springa lite smått för att träna upp flåset haha. Har ju inte råd med gymkort since I don't have a job, men har hantlar och skit hemma så nu jävlar gäller det. Och den här gången ska jag fan hålla det. 
 
Btw #minresaräknas är typ det fulaste jag vet, när folk taggar det liksom. Kan inte hantera that kind of shit
 
Okej känner att det blev jävligt mycket Ylva-style på det här inlägget, sorry 'bout that. Hahahaha nu gjorde jag det igen
Aja ska plugga nu, till vad? That's for me to know and for you to find out
xoxo Linda



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar