Tjossan!

Hallå idag igen, ett jäkla bloggande nuförtiden tycker jag!
HAha skämt åsido, igår kom Emmster och hämtade mig efter hon jobbat klart så åkte vi hem till henne och åt lite gott (läs:onyttigt), kollade paradise och satt sen bara och pratade i flera timmar. Ibland behövs det med, hade en väldigt mysig kväll med andra ord. 
Sen idag träffade jag Linnéa vid typ 15.30 tiden och vi begav oss då mot Farsta cause i needed som stuff. Hittade två par jeans(!!!!!!) bara på andra affären och även en sjukt välbehövd bh haha, alla mina andra har gett upp så ser ju ut som Ulla 70-års bröst ibland liksom hhahhhaa.
Hatar att prova jeans och leta efter det överhuvudtaget så blev sjukt förvånad och även glad att vi hade ett sånt flow.
Imorgon blir det landet, hoppas på lite finare väder i helgen. Fast det är ifs ganska mysigt med det här också kan jag tycka, bara man inte behöver vara ute i det haha.
Nu ska jag kolla någon film!
PussL
 
Tbt till igår när jag tog en bra selife. är nöjd
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar